Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Καλή Ανάσταση!

8 σχόλια:

genna είπε...

Μελισσάκι γλυκό,
Άλεξ αγαπημένη
Τσιγγάνα μου

Καλή Ανάσταση να έχετε και την Αγάπη μου,
όλα τα καλά σας εύχομαι, να περάσετε όμορφα
και κύρια να ξεκουραστείτε...

σας φιλώ...

genna

foteini είπε...

@
φιλιά πολλά !

να περάσεις υπέροχα !

χαιρετίσματα στην γηραιά Αλβιόνα :)

foteini είπε...

@
ΤΕΛΕΙΟ,

το κορίτσι με το άλογο !

genna είπε...

Kοριτσάκι, μετάλλικο το αλογάκι μου...

βζινννννννν

και αγκαλιές τρυφερές, αχ το γιασεμάκι μου...

φιλιά!!!!!!!

να ξεκουραστείς, ακούς?

melian είπε...

Σέυχαριστουμε, κορίτσι όμορφο!
Μα πού τα βρίσκεις αυτά τα θαυμάσια δημιουργήματα ;

Να περάσεις όμορφα πολύ,
κι εύχομαι να σας κάνει καλό καιρό

Φιλια πολλα

και Καλη Ανασταση!

:)

genna είπε...

είδες μελισσούλα μου τι όμορφο...

όλα να πάνε καλά μεσ' απ' την ψυχούλα μου

:)

foteini είπε...

@
ότανεπιστρέψειςναμουφτιάξειςτο jukeboxγιατίκάτιέπαθεκαιδενμπορώ νααναρτήσωμουσική.
καισήμεραδούλευααπ'τις10τοπρωίως10.30τοβράδυχωρίςνερόκαιδενέχω όρεξηγιατίποταματίποταδεμενοιάζειπιαγιατίποταπαράμονάχαγιατηδουλειά.

ναπερναςκαλα.

foteini είπε...

@
παρά μονάχα η δουλειά, έγραφα,
μα το φαγε ο δαίμων του τυπογραφείου...

καλημέρα :)