Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

ανεμοζάλη πρώτη...

5 σχόλια:

genna είπε...

Πως μπορείς από άλλο μονοπάτι να βγεις
στο φως...

ναι, όταν δεν μπορείς να διαλύσεις ό,τι έχεις στήσει...

μιας αναπνοής δρόμος είναι άλλωστε...

Orelia είπε...

καλορρίζικο genna
με την αγάπη και την εκτίμησή μου

πολλά τα μονοπάτια που οδηγούν στο φως... :))

φιλιά

genna είπε...

Tσιγγάνα μου!

Καλημέρα!

είδες μιας αναπνοής απόσταση...

σ' ευχαριστώ για την Αγάπη σου και την εκτίμηση
έχεις και τα δυο κι από μένα...

:)

foteini είπε...

@
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
καλλιτέχνιδα !

και μπράβο
για τα ωραία που έχεις μέσα σου
και βγάζεις εκτός σου !

τι καλό,
που μπορείς να χαρίζεις στους άλλους ομορφιά !

καλό ριζικό
να χει ετούτος
ο ιστοτοπος !

φιλί :)

genna είπε...

ξέρεις πόσο παιδεύτηκα να τ' αποθηκεύσω, μέχρι που η μικρή Μαρού μου μου υπέδειξε το tinypic, παιδικό, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ...

Καλό Σ/Κ!