Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

ψυχή... ναι!

8 σχόλια:

melian είπε...

ο έρωτας παντού!

υπέροχες δημιουργίες!

με γεια, καλή μου !

:)

genna είπε...

Κοριτσάκι!!!

έρωτας προς τη φύση, είχα καιρό ετοιμάσει να κάνω ανάρτηση γι' αυτόν τον υπέροχο αρχαιολογικό χώρο του Αμφιαρείου, αλλά κούνησε τόσο δυνατά στην Αϊτή που τρόμαξα και τα παράτησα...

από κει και η πάνω εικόνα...
εδώ πληροφορίες...

http://www.iama.gr/ethno/oropos/stathop.htm

σιγά σιγά θα απλώσω κι άλλες...

τούτο είναι λίγο και δικό σου, ως προς την εικόνα, σ' ευχαριστώ κι από δω...

φιλιά!!!!!!

:)

melian είπε...

τίποτα δεν είναι δικό μου κορίτσι μου, ουτε στο ελάχιστο. και δε χρειάζεται να με ευχαριστείς μια που δε νομίζω να έκανα κάτι. δυο βηματα κάναμε μαζι, αυτό ήταν όλο κι όλο.
μακάρι να μπορούμε να νιωθουμε χρήσιμοι στους άλλους όταν μπορούμε.
οι δημιουργίες είναι ολοδικές σου!
και σου ευχομαι να τις συνεχίσεις με την ίδια διάθεση και μεράκι.

...ΚΑΙ το πρωτο τραγουδακι στο mixpod μου άρεσε πολυ, αλλα αυτό το greensleeves, genna γλυκια μου, αν ήξερες από πότε το έχω μέσα στην καρδιά μου....από τότε που ήμουν κοριτσάκι μικρό

:)

φιλιά

genna είπε...

κι εγώ το αγαπώ πολύ, το έχω σε διάφορες εκτελέσεις...

εδώ θα είμαστε, πρώτα να είμαστε καλά.. :)

foteini είπε...

@
τι είναι ετούτο !
τι είναι ετούτο !
μυστικό θα τόχουμε αυτό ή φανερό ;
ξεφανέρωσέ το !
ξεφανέρωσέ το !
είναι υπέροχο !
ακούω μουσική Σούμπερτ ή κάνω λάθος ;

μπράβο, 30φυλλίτσα αγαπημένη ! :)

genna είπε...

Kαλημέρα καρδούλα!

τίποτα δεν κρύβω, εδώ είναι... θεραπεία ψυχής...

όποιος θέλει βρίσκει, όποιος θέλει μυρίζει...

την επόμενη φορά θα σε πάρω μαζί μου, ο τόπος είναι υπέροχος, έχω φωτογραφίσει όσο μπορούσα...

φιλιά!!!!!!

quartier libre είπε...

@
ΕΦΤΙΑΞΕΣ
ΜΟΝΗ ΣΟΥ
ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ;;;;;

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

genna είπε...

πρωτόλειο...
θέλω πολύ μέχρι να σε φτάσω...

:)