Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Πληγές της αγάπης




Αυτό το φως, τούτη η φωτιά που κατατρώει,

τούτο το σταχτί τοπίο που με τυλίγει,
τούτος ο πόνος για μια και μόνη ιδέα,
τούτη η αγωνία τ’ ουρανού, του κόσμου, της ώρας..



Τούτος ο θρήνος του αίματος που στολίζει
λύρα δίχως παλμό πια, φευγαλέο δαυλό
τούτο το βάρος της θάλασσας που με χτυπά
τούτος ο σκορπιός που μου φωλιάζει στο στήθος



Είναι στεφάνι του έρωτα, κλινάρι πληγωμένου
όπου δίχως ύπνο ονειρεύομαι την παρουσία σου
μέσα στο ρημαδιό του στήθους μου βουλιαγμένο



Και μόλο που ψάχνω την καμπύλη της φρόνησης
μου προσφέρει η καρδιά σου κοιλάδα απλωμένη
με φαρμάκι και πάθος γνώσης πικρής..



Φ.Γκ. Λόρκα



2 σχόλια:

foteini είπε...

@
"τούτος ο σκορπιός που μου φωλιάζει στο στήθος

Είναι στεφάνι του έρωτα, κλινάρι πληγωμένου
όπου δίχως ύπνο ονειρεύομαι την παρουσία σου
μέσα στο ρημαδιό του στήθους μου βουλιαγμένο"



ένας λόγος που είναι σπουδαίοι οι ποιητές
είναι γιατί έχουν τη μαγική ικανότητα
να λέγουν αυτοί τα λόγια
όπου εμείς έχουμε εντός μας.

genna είπε...

δες και τούτο από τον «Ματωμένο Γάμο»...

Είμ' ένα κύκνος στρογγυλός μες το ποτάμι,
Είμ' ένα μάτι στα ψηλά καμπαναριά,
Και μες στις φυλλωσιές φαντάζω
Ψεύτικο φως της χαραυγής.
Κανείς δε μου γλυτώνει εμένα!


φιλί!

:)