Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

τι λύγισμα η αγάπη...



















ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ


Τρυφερή μέσ' στο πιάτο αρνίσια πλάτη.


Κανένας δεν ερμήνεψε το ψαχνό την άμαχη γεύση του


τι λύγισμα η αγάπη χαντακώνοντας τους απερίγραφτους...


Μεγάλη διαδρομή μου απελπισία πρώιμα βγαλμένη


απ' τον Οίστρο


μεγάλη δοκιμή μου στην ύπαρξη με θανάτους και


χιλιόχρονο πόνο


τα τύμπανα ποτέ δεν έπαιξαν οποιοδήποτε ρόλο


στην ταραχή μου


δεν είχα και τόσο πολύ βέβαια υλικό για φτέρωμα


ήμουν μονάχα κάποιο κλωνάρι στην έξω αγριότητα


γιομάτος από συναίσθηση λουλουδιώνε χωρίς μελωδία


η μέρα ήτανε Παρασκευή με ωροσκόπιο κατά τις πέντε το απόγευμα


συνεχόμενα τηλεγραφήματα κι αναμένοντας κοντεύω να λιώσω


η πλάτη του αρνιού δε λέει τίποτ' άλλο από λαμπρά μου μεσάνυχτα


ο Κρόνος ο Άρης τα δεσμά των Ιχθύων ένα σαλιάρισμα


γιομάτο ρανίδες


είμαι πιασμένος στην άδολη δοτική και χαραμίζομαι μόνος


με λένε παράφρονα και λένε για δέσιμο εμένα τ' αηδονάκι


δεν πειράζει οι άνθρωποι τηλεφωνούν όταν έχουν ανάγκη


μα εγώ συλλογιέμαι το πρωί συνήθως την άγνωστη κηδεία μου


περισσεύοντας κι αγκαλιάζοντας της καρδιάς τα αγέρωχα σφάλματα



Νίκος Καρούζος


9 σχόλια:

melian είπε...

μελαγχολικό πολύ το σημερινό ποίημα. και μοναχικό.

τα δικά σου λουλούδια είναι πάντα γεμάτα μελωδίες.

καλή εβδομάδα!

genna είπε...

Kαλημέρα Μελισσάκι μου!

μοναχικός κι ο κόσμος...

:)

Orelia είπε...

να αγκαλιάσω τούτο τον στίχο;
"...περισσεύοντας κι αγκαλιάζοντας της καρδιάς τα αγέρωχα σφάλματα."
τι λες; :)))
φιλιά...

quartier libre είπε...

@
"χιλιόχρονος πόνος"

χιλιόμετρα δρόμος ξυπόλητος
στις καυτές θύνες...



"είμαι πιασμένος στην άδολη δοτική και χαραμίζομαι μόνος

με λένε παράφρονα και λένε για δέσιμο εμένα τ' αηδονάκι"



τι υπέροχους ποιητές έχουμε !
Η ΑΔΟΛΗ ΔΟΤΙΚΗ !

ΔΟΤΙΚΉΣ ΣΧΟΛΗΣ, για φαντάσου !

genna είπε...

ν' αγκαλιάσεις ό,τι σ' αγγίζει Τσιγγάνα μου...

:)

φιλιά!

genna είπε...

libre

ναι, έχουμε...

δοτική, ΔΟΤΙΚΗ!!!

:)

foteini είπε...

@
δύσκολη αυτή η νύχτα...

να θυμηθώ να την αντέξω.

foteini είπε...

@
πτώση κλητική
ή μάλλον
παρακλητική

genna είπε...

foteini

καλημέρα!!!!!!

χαμόγελο, έχουμε δρόμο... :)