Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Να έρχεσαι, σαν άγγελος…


Μέρες τριγυρίζει στο μυαλό μου…
πριν από λίγο πήρα μήνυμα από μια φίλη, χιόνισε στο Παρίσι…

Κουρασμένη, εξαντλημένη απ' τη δουλειά, θυμάμαι φτάσαμε με βροχή καταρρακτώδη κι έναν άνεμο που σε σήκωνε…
Βγήκε να φροντίσει τα ζωντανά του κι έπεσε στη μέση της αυλής…
Την επομένη πριν τον αγκαλιάσει η γη άρχισε να χιονίζει…
μετά από ώρες κοιμισμένη με ξύπνησαν να δω το κάτασπρο τοπίο…

Ήρθε πολλές φορές στον ύπνο μου να καθησυχάσει τις αγωνίες μου,
πάντα σαν ΑΓΓΕΛΟΣ…

έτσι να έρχεσαι ΠΑΤΕΡΑ…

2 σχόλια:

melian είπε...

Τι τρυφερο!

Πάντα έτσι θα έρχεται κορίτσι. Σαν άγγελος!


Καλό Σ/Κ γλυκια μου!

genna είπε...

σαν χθες, πριν 21 χρόνια...
τον έβλεπα στον ύπνο μου να κάθεται
στη γωνίτσα του, αόρατος στους υπόλοιπους... ελπίζω να μου ξανάρθει...

Καλό Σαββατοκύριακο Μελισσάκι μου!