Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

κάπου στο βάθος...

5 σχόλια:

melian είπε...

Μια Καλημέρα από το βροχερό Λ.

Where can I go ?

Εκει που επιθυμει η καρδια σου, κοριτσι

genna είπε...

Kαλησπέρα Καλό μου!

εκεί βροχή, εδώ ζέστη...

έφτασα στ' άνθη, παιδεύτηκα, λίγο... :) :)

genna είπε...

τώρα να δεις πως μου φαίνονται τα του φτερού...

την επόμενη εβδομάδα...

melian είπε...

Πανεμορφα τα ανθη .
Ταιριαζουν και με τις περισσοτερες εικονες σου που εχουν γαλαζιο του ουρανου ή της θαλασσας !

Καλή εβδομαδα κοριτσι!

(εδω χτες λιακαδα , αλλα σημερα παλι βροχη)

genna είπε...

Kαλησπέρα κοριτσάκι!!!!!!!

εκεί βροχή εδώ, μίνι καύσωνας, από αύριο κατεβαίνει λίγο η θερμοκρασία...

δραπέτευσα μετά μιας βδομάδας κλεισούρα,
τι όμορφη που είναι η θάλασσα όταν αποχωρούν τα πλήθη... :)

μου άρεσε η αλλαγή, μετά από τούτο έδωσα μια άλλη πνοούλα και στο φτεράκι μου...

Καλή εβδομάδα, Μελισσάκι μου!!!

φιλιά γλυκά!